Σάββατο 27 Οκτωβρίου 2012

H Ελληνίδα που έριξε στο κρεβάτι τον «007».


Όταν πριν από τέσσερα χρόνια άφηνε πίσω της την Αθήνα για να πάει στο βροχερό Λονδίνο, αποφασισμένη να διεκδικήσει μια θέση στη βαριά βιομηχανία του κινηματογράφου, σίγουρα δεν θα φανταζόταν ότι σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα, θα βρισκόταν στο πλευρό του πιο διάσημου πράκτορα όλων των εποχών, ενσαρκώνοντας το ρόλο της «Bond Lover».

Το τηλεοπτικό κορίτσι του Τζέϊμς Μπόντ είναι Ελληνίδα και από τις πρώτες της κιόλας εμφανίσεις της έχει κλέψει την καδιά των ξένων μέσων, τα οποία την αποκαλούν «Ελληνίδα Θεά». Η Τόνια Σωτηροπούλου έγινε η ερωμένη του θρυλικού Τζέϊμς Μποντ στην ταινία «Skyfall της οποίας η  επίσημη πρεμιέρα πραγματοποιήθηκε πριν λίγες ημέρες.




Εκεί, η νεαρή ηθοποιός έκλεψε την παράσταση με την εμφάνισή της η οποία δεν έχει να ζηλέψει σε τίποτα... από τις μεγάλες σταρ του Χόλιγουντ.

«Πέρυσι το Μάρτιο συμμετείχα στην οντισιόν και δύο ημέρες μετά τηλεφώνησε ο ατζέντης μου για να μου πει ότι ο σκηνοθέτης της ταινίας, ο Σαν Μέντες ήθελε να με συναντήσει. Πήγα στο στούντιο και ο ίδιος μου ανακοίνωσε ότι πήρα το ρόλο. Τα συναισθήματα εκείνης της στιγμής δεν περιγράφονται. Ήμουν πολύ χαρούμενη. Ήταν πραγματικά μια κατάκτηση για μένα», αναφέρει η 25χρονη καλλονή μιλώντας στο Έθνος της Κυριακής.

Η Τόνια ενσαρκώνει την ερωμένη του «007» και συγκεκριμένα το τρίτο κορίτσι του πράκτορα. Ξεχωριστή στιγμή για την «Bond lover», η ερωτική σκηνή με τον Ντανιέλ Κρεγκ.





Το πανέμορφο κορίτσι νιώθει υπέροχα με τη συμμετοχή της σε μια τέτοια ταινία και συνεχίζει την καθημερινότητα της... τρέχοντας από οντισιόν σε οντισιόν.

Μεταξύ άλλων δηλώνει πως «είναι τιμή μου που πήρα μέρος στο «Skyfall», ήταν μια πρωτόγνωρη εμπειρία. Είμαι ευγνώμων, όμως από την άλλη προσπαθώ να μην.... εκστασιάζομαι. Στην αρχή ενθουσιάστηκα αλλά και φοβήθηκα. Ήταν δύσκολο να το διαχειριστώ».



Φέτος, γιορτάζεται η 50η επέτειος της σειράς των ταινιών του Τζέϊμς Μποντ. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου