Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου 2015

«Πεινάω, δώστε μου κάτι να φάω, μαζεύω χρήματα για να πάω στο χωριό μου»-Νέα τροπή στο θρίλερ της εξαφάνισης του Βαγγέλη.Αναζητούν τον 20χρονο και στα Μοναστήρια.

«Πεινάω, δώστε μου σας παρακαλώ κάτι να φάω, αν μπορείτε. Και σας παρακαλώ ό,τι μπορείτε και όσα μπορείτε να μου δώσετε... μαζεύω χρήματα για να πάω στο χωριό μου».
Αυτά είναι τα λόγια που στριφογυρνούν στο μυαλό της κ. Ρένας Ιωάννου, ιδιοκτήτριας ενός μικρού καφέ επί της οδού 3ης Σεπτεμβρίου η οποία μιλά αποκλειστικά στο protothema.gr και ισχυρίζεται ότι είδε τον Βαγγέλη Γιακουμάκη, αγνώριστο την προηγούμενη Τετάρτη το μεσημέρι συγκεκριμένα να μπαίνει στο μαγαζί της.

Η ίδια περιγράφει και στην κάμερα του protothema.gr αυτή τη συνάντηση με τον 20χρονο αγνοούμενο φοιτητή: «Μπήκε μέσα ένα νεαρό παλικάρι, δεν έδωσα σημασία τόσος κόσμος μπαινοβγαίνει εδώ καθημερινά. Αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν η ευγένειά του. Θυμάμαι τα λόγια του σα να είναι τώρα. «Σας παρακαλώ πολύ, σας παρακαλώ πολύ βοηθήστε με, αν μπορείτε… Ό,τι μπορείτε σας παρακαλώ δώστε μου μαζεύω χρήματα για να πάω στο χωριό μου», αυτό μου είπε. Ο άντρας μου επειδή συνήθως το κάνει, του έδωσε κάτι χρήματα πιο πολύ γιατί είδε ότι ήταν ένα νέο παιδί και πολύ ευγενικό και πράο. Αυτό μου έκανε εντύπωση. Τον κοίταξα στα μάτια, αυτό το βλέμμα του το χαρακτηριστικό. Δεν πήγε το μυαλό μου εκείνη την ώρα ότι ήταν ο Βαγγέλης».


Και συνεχίζει: «Θέλω να σας πω ότι η εμφάνιση δεν είχε και καμία σχέση με τη φωτογραφία που είχα δει τυχαία. Ήταν σε όχι καλή κατάσταση, φαινόταν αυτό που λέμε η ταλαιπωρία του, ότι γυρνούσε στο δρόμο, είχε όψη αστέγου, ανήμπορου ανθρώπου αλλά μία παράξενη ευγένεια, τι να σας πω. Πριν φύγει από το μαγαζί κοντοστάθηκε και με ρώτησε αν μπορώ να του δώσω κάτι να φάει επειδή πεινούσε «Σας παρακαλώ πεινάω, έχει κάτι περισσέψει να μου δώσετε» ήταν το λόγια του. Ο άντρας μου του έδωσε τρεις τυρόπιτες που είχαν μείνει ήμασταν στο κλείσιμο του μαγαζιού. Θυμάμαι ότι φορούσε ένα πανωφόρι, σα μπουφάν στρατιωτικό, με καφέ πράσινο χρώμα ήτα αρκετά ψηλό παιδί και λίγο καμπουριασμένο», σημειώνει και εξηγεί ότι λίγη ώρα αργότερα θα διαπίστωνε, βλέποντας «Πεινάω, δώστε μου κάτι να φάω, μαζεύω χρήματα για να πάω στο χωριό μου»-Νέα τροπή στο θρίλερ της εξαφάνισης του Βαγγέλη Συγκλονιστική μαρτυρίαξανά τυχαία μία φωτογραφία του Βαγγέλη στο διαδίκτυο ότι εκείνος ο νεαρός που πριν λίγη ώρα είχε ζητήσει βοήθεια ήταν το ίδιο πρόσωπο όπως λέει: «Το σκεπτόμουν μετά που φύγαμε από το μαγαζί με το σύζυγό μου. Το ρωτάω το σύζυγό μου μήπως έχει ξαναπεράσει αυτό το παιδί από το μαγαζί μας, κάτι μου θυμίζει, το βλέμμα του κάτι μου θυμίζει του είπα. Εκείνος δε θυμόταν να μου πει κάτι συγκεκριμένο. Πάμε σπίτι και μπαίνω στο internet για να καθίσω λίγο να διαβάσω όπως κάνω πάντα. Πέφτω πάνω στη φωτογραφία του Βαγγέλη. Κοιτάω με μεγαλύτερη προσοχή το βλέμμα του και παθαίνω σοκ. Φωνάζω τον άντρα μου, του λέω το παιδί που ήρθε στο μαγαζί είναι ο νεαρός φοιτητής που αγνοείται. Στενοχωρήθηκα, στενοχωρήθηκα πολύ διότι αν γινόταν αντιληπτό εκείνη τη στιγμή ότι τον είχα μπροστά μου κάτι θα είχα κάνει, κάποιον θα είχα ειδοποιήσει, μαθαίνω ότι η οικογένειά του έχει τρελαθεί από αγωνία τόσες μέρες άφαντος. Τι να πω μακάρι να βρεθεί, μακάρι να βρεθεί και να είναι σώος. Αλλά είμαι σίγουρη ότι ήταν ο Βαγγέλης ο νεαρός που ήρθε στο μαγαζί μου», καταλήγει η κ. Ρένα Ιωάννου.  http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/318699Το ξέσπασμα της αδερφής του αγνοούμενου φοιτητή. Νέες μαρτυρίες για το θρίλερ με τον Βαγγέλη Γιακουμάκη (ΦΩΤΟ)


Η αδερφή του αγνοούμενου φοιτητή δίνει τη δική της εκδοχή για την υπόθεση που συγκλονίζει - Νέα στοιχεία στα χέρια της αστυνομίας...

Απίστευτη η αγωνία που εξακολουθεί να βιώνει η οικογένεια του 20χρονου σπουδαστή Βαγγέλη Γιακουμάκη καθώς συμπληρώνονται 3 εβδομάδες από την εξαφάνιση του από την περιοχή των Ιωαννίνων, ενώ η αναζήτηση του επεκτείνεται και στα μοναστήρια ολόκληρης της χώρας.
Όπως αναφέρει ο υπεύθυνος τύπου της Αρχιεπισκοπής Χάρης Κονιδάρης, από τις 17 Φεβρουαρίου έχει εκδοθεί η σχετική εγκύκλιος της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος. Με αυτήν, ζητείται από τους ηγουμένους των μοναστηρίων σε ολόκληρη τη χώρα να συμβάλουν στην αναζήτηση του 20χρονου που στις 6 Φεβρουαρίου εξαφανίστηκε από την εστία των φοιτητών της Γαλακτοκομικής Σχολής στα Ιωάννινα, καθώς υπήρχαν υποψίες ότι ο φοιτητής έχει καταφύγει σε κάποιο από αυτά.
ΦΩΤΟ από candianews.gr
ΦΩΤΟ από candianews.gr

Εν τω μεταξύ, η κοπέλα, που κάνει ό,τι περνάει από το χέρι της μέσω των social media, για να βρεθεί ο νεαρός δεν είναι άλλη από την αδερφή του. Η νεαρή έδωσε τις απαντήσεις της σε όλους αυτούς που φέρονται να υποστηρίζουν ότι ο 20χρονος έξαφανίστηκε αφού τσακώθηκε με τους δικούς του.

Στο τελευταίο της μήνυμα στο facebook έγραψε: «Θέλω να σκεφτείτε όλοι την πορεία των ΜΜΕ… Όλα αυτά που έχουν ανεβάσει αυτές τις τρεις εβδομάδες και να μου πείτε τι έχετε καταλάβει!!! Γιατί εγώ προσωπικά την πρώτη εβδομάδα διάβαζα ότι έγραφαν για την σχολή, μετά για του Κρητικούς και την δεύτερη εβδομάδα πάλι τα ίδια… Πριν λίγες μέρες για αλλοδαπούς και τώρα για εμάς!!! Βγάλτε εσείς μόνοι σας το πόρισμα!!! Να είστε καλά!!! Δηλαδή τι να πω δεν ξέρω αλήθεια.

Σας εύχομαι να μην πέσετε ποτέ στα στόματα αυτών των κρεατοφάγων! Μας κατηγορούν ότι μιλήσαμε με τον αδελφό μου όταν πήρε τους βαθμούς, ενώ εμείς τελευταία φορά μιλήσαμε με τον αδελφό μου την Πέμπτη το βράδυ και γι’ αυτό και καταλάβαμε ότι ο Βαγγέλης έχει εξαφανιστεί νωρίς επειδή δεν είχαμε επικοινωνήσει όλη μέρα μαζί τους, αν και μας είχε πει ότι θα μας πάρει!!!!»
ΦΩΤΟ από candianews.gr
ΦΩΤΟ από candianews.gr

Όλα αυτά την ώρα που οι μαρτυρίες για τον αγνοούμενο Βαγγέλη αυξάνονται καθημερινά. “Είδα τον Βαγγέλη στον Πειραιά στις 16 Φεβρουαρίου, φορούσε την μπλούζα με τα γράμματα”, υποστηρίζει στην εκπομπή Μία και την Τατιάνα η κα Βάσω.



Οι αξιωματικοί της ΕΛ.ΑΣ. θεωρούν σφόδρα πιθανόν ο νεαρός να προχώρησε σε απονενοημένο διάβημα πιθανόν κάτω από την πίεση που αισθανόταν για τη χαμηλή βαθμολογία του σε πρόσφατες εξετάσεις ή σε δεύτερη περίπτωση λόγω συνεχών περιπαικτικών σχολίων από συντοπίτες συμφοιτητές του.

Οι ίδιοι θεωρούν κρίσιμο στοιχείο όσα διαμείφθηκαν στο τηλέφωνο που είχε ο 22χρονος με συγγενικό πρόσωπό του το απόγευμα της προηγούμενης ημέρας της εξαφάνισής του. Εκεί φέρεται -σύμφωνα με ορισμένους αστυνομικούς- να υπήρξε συζήτηση για το θέμα της βαθμολογίας του αλλά και για άλλο ένα θέμα που δεν έχει διευκρινισθεί. Συγγενικό πρόσωπο του νεαρού φοιτητή ξέσπασε σε λυγμούς και αποκάλυψε τον έντονο διάλογο που είχαν λίγο πριν την εξαφάνιση για το θέμα των βαθμών.

Την ημέρα που χάθηκε φαινόταν ιδιαίτερα προβληματισμένος. Οι αστυνομικοί εστιάζουν το ενδιαφέρον τους στο ότι «το ίδιο συγγενικό πρόσωπο που τηλεφώνησε στον 22χρονο πάλι το απόγευμα της κρίσιμης ημέρας, μόλις δεν τον βρήκε έσπευσε να δηλώσει σε αστυνομικό τμήμα της Κρήτης την εξαφάνισή του, δίχως να περάσει χρόνος για να εξαντλήσει τις πιθανότητες να τον εντοπίσει σε φίλους, γνωστούς».     http://www.cretalive.gr/crete/view/anazhtoun-ton-20chrono-kai-sta-monasthria/228029

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου