Δευτέρα 29 Ιουνίου 2015

Τα ΑΤΜ άρχισαν να δίνουν τα 60 ευρώ - Μεγαλώνουν οι ουρές.

Όσο περνά η ώρα, η αγωνία αυξάνεται στους συνταξιούχους που περιμένουν υπομονετικά έξω από υποκαταστήματα της Εθνικής Τράπεζας για να ανοίξουν και να πάρουν τις συντάξεις τους. Μέσα στο μεσημέρι η Εθνική ετοιμάζεται να ανακοινώσει 70 καταστήματα στα οποία θα μπορέσουν να απευθυνθούν οι συνταξιούχοι προκειμένου να πληρωθούν.


Πρόκειται κυρίως για ηλικιωμένους ανθρώπους, που δεν διαθέτουν κάρτα ΑΤΜ και συνηθίζουν να εισπράττουν την σύνταξή τους από τα γκισέ των τραπεζών.

Στις 4 το μεσημέρι αναμένεται επίσημη ανακοίνωση - ενημέρωση για το ποια υποκαταστήματα θα ανοίξουν, προκειμένου να εξυπηρετηθούν οι συνταξιούχοι. Παραμένει ωστόσο άγνωστο εάν θα μπορούν να πάρουν ολόκληρη τη σύνταξή τους ή θα μπορούν να σηκώσουν αποκλειστικά το ποσό των 60 ευρώ.

Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες θα ανοίξουν 70 υποκαταστήματα της Εθνικής Τράπεζας. Οι συντάξεις του ΟΓΑ θα καταβληθούν την Τετάρτη «χέρι με χέρι» από τους ταχυδρόμους, όπως ενημέρωσε ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης.

Ο αναπλ. Υπ. Κοιν. Ασφαλίσεων Δημ. Στρατούλης βρίσκεται σε επαφή με την Ένωση Ελληνικών Τραπεζών προκειμένου να ξεπεραστούν όσο το δυνατόν γρηγορότερα τα προβλήματα για την καταβολή των συντάξεων.

Η ΟΤΟΕ κάλεσε το υπ. Προστασίας του Πολίτη να παρέμβει με αστυνομικές δυνάμεις στα σημεία που θα ανοίξουν οι τράπεζες υπό το φόβο επεισοδίων.



Χαρακτηριστικό είναι πως ο κόσμος όσο περνά η ώρα αυξάνεται, όπως φαίνεται από το υποκατάστημα της Εθνικής Τράπεζας στην Λεωφόρο Θησέως στην Καλλιθέα, ενώ ακόμη δεν έχει ανακοινωθεί ποια ακριβώς θα είναι τα 70 υποκαταστήματα της Εθνικής Τράπεζας που θα ανοίξουν ειδικά για να καταβληθούν οι συντάξεις.





«Τι θα κάνω είμαι γέρος άνθρωπος!»

«Τι θα κάνω δε ξέρω, εγώ είμαι γέρος άνθρωπος, δεν έχω κάρτα ανάληψης, πώς θα πάρω τη σύνταξή μου», λέει ο κ. Δημήτρης στο protothema.gr.



Δηλώνουν σοκαρισμένοι, στενοχωρημένοι και εκφράζουν το φόβο τους για όλα όσα συμβαίνουν από τη μια στιγμή στην άλλη.

«Δε μας έφτανε που φτάσανε οι συντάξεις στον...πάτο τώρα έρχεται και αυτό το ''χτύπημα'' το κλείσιμο των τραπεζών. Μπορεί να μου πει εμένα κάποιος πώς θα βγάλω τα λεφτά μου από τη σύνταξη μου αφού δεν έχω κάρτα; Τι να κάνουμε δεν έβγαλα κάρτα εγώ είμαι μεγάλος άνθρωπος, κάθε μήνα έτσι συνήθισα να έρχομαι με το βιβλιάριο μου, τι θα γίνει τώρα;», αναρωτιέται μαζί με άλλους συνταξιούχους που αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα με εκείνον.




«Αν δεν ανοίξουν το μεσημέρι οι τράπεζες να πάρουμε τις συντάξεις μας εύχομαι... καλή κατοχή. Έπρεπε να μας είχαν ενημερώσει γιατί το κάνανε αυτό, πώς θα κινηθούμε, πώς θα φάμε και τώρα μας ζητάνε να πάμε και να ψηφίσουμε. Ποιος θα μου δώσει χρήματα για τη βενζίνη για να πάμε στην επαρχία να ψηφίσουμε.  Δεν είμαστε υποχρεωμένοι να έχουμε όλοι κάρτες ανάληψης. Τι θα κάνουμε δεν ξέρω μακάρι όπως είπαν να ανοίξουν κάποιες τράπεζες να πάρουμε τη σύνταξή μας», λέει ο κ. Ανδρέας μιλώντας στο protothema.gr.











http://www.protothema.gr/economy/article/488801/ti-tha-sumvei-me-tin-katavoli-ton-sudaxeon-poso-tha-epireastei-i-reustotita/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου