Τρίτη 27 Δεκεμβρίου 2016

Το «θαύμα» των Χριστουγέννων!

Ο αγώνας της Νένας Χρονοπούλου να κρατήσει στη ζωή ένα ξεχωριστό μωρό 850 γραμμαρίων και το βιβλίο της ηθοποιού για την καθημερινότητά της με τον 12χρονο (σήμερα) Χρηστάκη

«Γεννημένος 850 γραμμάρια» είναι ο τίτλος του νέου, συγκλονιστικού βιβλίου της Νένας Χρονοπούλου, με ήρωα της αληθινής ιστορίας τον μοναχογιό της! Ο μικρός, παιδί με ειδικές ανάγκες, βαφτίστηκε Χρήστος όχι μόνο γιατί γεννήθηκε γιορτινός, αλλά και γιατί έφερε το... θαύμα των Χριστουγέννων στην οικογένειά του.
Aπό τη Δήμητρα Δάρδα

Η μητέρα του μέσα από τη συγγραφή βιώνει ξανά τις δύσκολες στιγμές που έζησε από την πρόωρη γέννησή του έως σήμερα, θέλοντας να δώσει κουράγιο σε όλες τις γυναίκες που μεγαλώνουν παιδιά ΑμεΑ.

Η σύζυγος του Τάσου Μητρόπουλου παραχώρησε στην «Espresso» κομμάτια από τα πρώτα κεφάλαια, συνοδευόμενα από σπάνιο οικογενειακό φωτογραφικό υλικό. «Θα παρατηρήσετε σε ορισμένες φωτογραφίες πόσο κόκκινα είναι τα χέρια μου στους “κόμπους”. Είναι εγκαύματα από τα πολλά πλυσίματα με αντισηπτικό» αποκαλύπτει η Νένα Χρονοπούλου.
Στις 17 Δεκεμβρίου του 2004, στις 9.15 π.μ., ακατάσχετη αιμορραγία την έστειλε στην αίθουσα τοκετού για να γεννήσει, όπως τονίζει σε ένα από τα κεφάλαια η Νένα Χρονοπούλου. Το αίμα της που έτρεχε στον διάδρομο τη σόκαρε. Εχανε τις αισθήσεις της. «Θυμάμαι τον γιατρό να ουρλιάζει “Νένα, μη μου φεύγεις τώρα. Ηρέμησε, σε χάνω. Πρώτα από όλα, πρέπει να ζήσεις εσύ. Ολα θα πάνε καλά” κι εγώ του απάντησα: “Το μωρό να ζήσει”. Ηταν μόνο 25 εβδομάδων και 3 ημερών, και τα πνευμονάκια του ήταν ανύπαρκτα. “Πάμε να το γεννήσουμε το αγόρι;” μου λέει ο Σπύρος ο αναισθησιολόγος από την Καλαμάτα. “Πάμε, ρε πατρίδα, και αν είναι να ξυπνήσω μόνη μου, καλύτερα να μην ξυπνήσω”. Εξι μόλις λεπτά μετά, άρχισε η πορεία του Ηρωά μου» γράφει, αποκαλύπτοντας ότι ο μικρός γεννήθηκε 850 γραμμάρια, γεγονός που έδωσε και τον τίτλο στο νέο βιβλίο της.

«Αδεια η αγκαλιά μου»
«Οταν ήρθε στον κόσμο, αντί να βρεθεί στην αγκαλιά μου, μεταφέρθηκε σε ένα “κουτί” (θερμοκοιτίδα) αντιμέτωπος με τη ζωή που μετρούσε αντίστροφα για εκείνον. Αδεια η αγκαλιά μου. Κλάμα. Σιωπή. Φώτα, γιατροί, νοσοκόμες. Μόνη μου» γράφει για εκείνον τον Δεκέμβριο πριν από 12 χρόνια που έγινε μητέρα. Και συνεχίζει: «Τα πρόωρα μωρά κάνουν ασυντόνιστες τυχαίες κινήσεις που δεν μπορούν να ελέγξουν, λένε οι επιστήμονες. Παρ' όλα αυτά, η συναισθηματική τους νοημοσύνη είναι ιδιαιτέρως ανεπτυγμένη και ο γιος μου αποτελεί λαμπρή απόδειξη γι' αυτό. Την πρώτη φορά που του μίλησα, γύρισε το προσωπάκι του προς εμένα και τέντωσε το χεράκι του να με ακουμπήσει» αναφέρει και συνεχίζει συγκινημένη:
«Μπορούσα να αγγίξω την πρώτη ταυτότητα του παιδιού μου, αλλά όχι το παιδί μου. Ξαφνικά βρέθηκα μπροστά στη μικρή, αλλά τεράστια πραγματικότητα. Ο Χρήστος μου ήταν εκεί, μικρούλης, ροζ, ολοζώντανος, διασωληνωμένος, με το σκουφάκι του και τα χιλιάδες καλώδια επάνω του, και εμείς (σ.σ.: με τον πατέρα του, τον δολοφονημένο Γεράσιμο Μαυράκη) ήμασταν δίπλα του, αλλά τόσο πολύ μακριά του. Ηταν ολόιδιος ο μπαμπάς του. Πώς να φύγω μετά; Πώς να τον αφήσω μόνο του; Πού να τον αφήσω με τους ξένους; Το ψυχολογικό μαρτύριο του αποχωρισμού ήταν πλέον γεγονός και για τους τρεις μας». Στη συνέχεια περιγράφει την υποδοχή του μωρού στο σπίτι της: «Κοιμόταν μόνο επάνω μου, γιατί φοβόταν ότι θα τον πάρει κάποιος και θα τον ξανατρυπήσει».

Ο Χρήστος Μαυράκης σήμερα είναι 12 χρόνων και πρόσφατα έμαθε για τους τρεις μάγους με τα δώρα που επισκέφτηκαν στη φάτνη τον νεογέννητο Χριστό. Πηγαίνει σε ειδικό σχολείο, μα και στο σπίτι δύο δασκάλες ειδικότητας τον βοηθούν μέσα από διαδραστικά παιχνίδια να ανακαλύπτει τον κόσμο όλο!

Η γενέθλια τούρτα με τα χρωματιστά κεράκια!
Η Νένα Χρονοπούλου με τον σύζυγό της Τάσο Μητρόπουλο και τον γλυκό Χρήστο βρέθηκαν το περασμένο Σάββατο στην Πλατεία Ηρώων στον Ασπρόπυργο , όπου η ηθοποιός, έπειτα από πρόσκληση του δήμου, φωταγώγησε την πλατεία, ανάβοντας το χριστουγεννιάτικο δέντρο!Το ίδιο βράδυ παρουσία του κόσμου η Νένα γιόρτασε τα γενέθλια του Χρήστου, ο οποίος έσβησε τα χρωματιστά κεράκια της τούρτας του  φορώντας μια μπεζ ολόσωμη φόρμα του Σνούπι.

Χαρούμενος στην αγκαλιά της μαμάς και του μπαμπά του, άκουγε με πολλή προσοχή τα άλλα παιδάκια να του τραγουδούν και να του εύχονται «χαρούμενα γενέθλια», με τις χούφτες τους γεμάτες με τα σοκολατένια γλυκά που μοιράζονταν προς τιμήν του εορτάζοντος.
http://www.espressonews.gr/cover-story/2016/12/156273/thayma-ton-hristoygennon

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου