Πέμπτη 12 Οκτωβρίου 2017

Παμε Πάλι απάντηση στην Ποπαρα γιατί δεν το κόβει το συνηθειο να δουλεύει τους αναγνώστες της!

Εχω να ασχοληθώ από το 2015 με τα αττικά νέα … Μάλιστα κάποιες φορές που κάποιοι φίλοι μου έχουν στείλει αρθρο το όποιο έχουμε σηκώσει εμείς και το αττικά νέα το έχει παραφράσει και το έχει κάνει δικό του…έχω πει να μην μου ξαναστείλουν λινκ από αυτή την σελίδα … γιατί την μάχη να ενημερώσω για το τι παίζει με μια συγκεκριμένη ομάδα σελίδων την έδωσα και δεν ξαναασχολουμε με κατά εντολή αποδομητες και υπηρέτες κρυφών συμφερόντων!

Σήμερα ένας φίλος συνεργάτης μου έστειλε ένα λινκ από ένα άλλο ιστολογιο όπου η Κυρία Πόπη κάνει ένα σχόλιο…Δεν διάβασα καν το άρθρο μόλις είδα σχόλιο και το θέμα που ασχολούνται ..!
Εδω το λινκ … μικρο αρθρο ισα ισα να γινει η απαντηση και να γραφθει στο συστημα αναζητησης των μηχανων… (Ποσο λυπαμαι με τον τροπο που σας δουλευουν γιατι δεν γνωριζεται ποιοι παιζουν και πως παιζουν αυτα τα αθωα παιχνιδια )
http://deltio11.blogspot.gr/2017/10/blog-post_72.html
(Να θυμίσω σε όλους ότι η Google και το Facebook έχουν ρίξει κουρτίνα σε όλες τις ιστοσελίδες της Ελλάδας και πλέον κλείνουν η μια μετά την άλλη και το κλάμα απώλειας της επισκεψιμοτητας ειναι γοερό…αρα είναι και ο καιρός να χρησιμοποιηθούν όλα τα «ηθικά» μέσα να σηκωθούν μερικοί μερικοί)
Έδωσα τον λόγο μου ότι όπου πια υπάρχει αντινοηση δεν θα το παίζω αλλο πια Υπεράνω ….Να θυμηθούμε ότι αυτές οι ιστοσελίδες ήταν κάποτε άτυποι συνεργάτες του Κατοχικά Νέα …και απολαμβάνοντας την επισκεψιμοτητα από τα λινκ …(που πολλοί παρακαλούσαν να τους προσφέρουμε) ..ακολούθησαν τον δρόμο της ύπαρξης ..αλλά και των κρυφων συνεργασιών !!!…
Απάντησα στο σχόλιο όπως όφειλα ..και παραθέτω και εδώ ξανά το βίντεο απάντηση ..όπου η Ποπαρα στο σχόλιο της ..καταφέρνει άλλη μια φορά μέσα σε δυο προτάσεις να πει δυο ψέματα!!!
Κλασική τακτική επιφάνειας που σπουδάζεται μόνο σε βαθιές στοές ..!
Το βιντεακι λοιπόν που «κατεβάσαμε» οπως δηλωνει στην επιφανεια και οποιον επηρεασει η Ποπαρα !!!….. Όσο για το θέμα του «περίεργου» διαχειριστή καλή μου Πόπη … θυμήσου ότι σε συγκέντρωση-ενημέρωση τότε το 2012 ..εσύ μου έδινες συγχαρητήρια για την δουλειά μου και όχι εγώ ..γιατί απλά δεν σε γνώριζα ότι υπάρχεις …εσύ με καλοσύνη ζήτησες να υπαρχουν θεματάκια σου στην ιστοσελίδα μου όχι εγώ σε σένα !!…Απλά Πόπη μετά εσύ …μιας και «κέρδισες» κάποιο κοινό …έπλεξες να παίρνεις και εντολές στο τι θα λες σε αυτό το άτυχες κοινό!
Συνεχίζεις Πόπη σε ανύποπτο χρόνο να λες ψέματα … όπως σήμερα που δηλωσες οτι «αποκαλυψες»..την πυραμίδα του τότε…. μάλλον πρέπει να κάνεις μαθήματα δημοσιογραφίας ξανά για να μάθεις της ερμηνείες των λέξεων ..γιατί αποκάλυψα σημαίνει έφερα σε γνώση κάτι το οποίο ήταν κρυφό!!!…Και εσύ Πόπη δεν έκανες αυτό που λες …αλλά αποδομησες κατά εντολή εκ άνωθεν αυτό που τρέμανε οι τράπεζες μην συμβεί .,…να ενωθούμε όλοι μαζί …κάτω από οποιοδήποτε τρόπο και να τους πάρουμε το λαδάκι τους!
Υπηρετησες και υπηρετείς και δυστυχώς έκαψες και καις πολλούς Έλληνες οδηγώντας τους με εντεχνο τρόπο μακριά από την αφυπνιση !
Στα λέω και στο βίντεο …πάμε εισαγγελέα Ποπη αν θες να δούμε ποιος λέει αλήθεια !
Το πιο παλιο βιντεο απο κατω …που ειναι απαντηση το πανω βιντεο…για να μην πει κανεις καμια αντινοηση παλι ….Και να καταλαβετε επιτελους τι εχει στηθει για να σας εχουν ως επαθλο…!
7 χρονια τωρα δεν μιλησα για κανενα συναδελφο στο ιντερνετ αλλα ολως τυχαιως ασχοληθηκαν πολλοι μαζι μου , οσες φορες μιλησα για καποιο κομα ,δογμα , σωτηρα το εκανα μπαμ στην φορα ..ουτε σε σχολια , ουτε ανωνυμα, το εκανα με το ρισκο καθε πραξης μου ! Παντα με στοιχεια και οχι με υπονοουμενα, παντα ξεκαθαρα στο ποια ειναι η κατηγορια μου … οχι γυρω γυρω … οχι ανοησια να επηρεασω τους χαζους αλλα να ενημερωσω τους παντες με κανονικο πνευμα !

Stranger…
katohika.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου